perjantai 12. syyskuuta 2008

En enää ikinä muuta!

Outoa pakata muuttolaatikoita, kun olen kerrankin vakaasti päättänyt heittää tavaraa menemään. Osa joutuu roskiin, osa kierrätykseen. Vaatekaappikin tyhjenee jonkin verran, mutta minulla on oikeasti olemattoman vähän ihan turhaa vaatetta. Lähinnä sellaisia, jotka ovat jo niin huonossa kunnossa etteivät kelpaa enää kierrätykseenkään.

Sitten on vain nitistettävä se pula-ajan perimänsä, ja heitettävä raakasti roskiin.
Matonkuteiksihan nuo kyllä kelpaisivat. Tai loppusiivoukseen.

Naurattikin lueskella Secret Wardrobea, jossa Korundilla on menossa sama operaatio kuin minulla... sillä erotuksella että vaatekaapista katoaa paljon myyntikuntoista kamaa. Toivottavasti kaappi itse oli alkuun tilavampi kuin minun rämpäleeni!

Aikanaan Siperia opetti luopumaan ei-käytetyistä vaatteista kun muutin Ranskaan. Matkalaukussa ei koko vaatekaappia tuoda ja kenkiä vielä vähemmän. Vaikka olen sittemmin jotakin perästä tänne raahannutkin, melkoisen kasan äiti taisi Venäjän katulapsille lahjoittaa. Ei jäänyt minun lapsilleni muistoksi "2000-luvun alun retromekkoja". Raukat.


Parille kalusteelle ja muulle härpäkkeelle pitäisi sen sijaan vielä keksiä omistaja.
Jos joku tarvitsee mustaa pientä työpöytää tai kymmentä metriä nettikaapelia, tervetuloa hakemaan!

Kuvaa ei itsestä tänään tule. Voitte tasan kuvitella, kuinka hehkeäksi tuntee itsensä, kun joutuu heräämään klo 5:50 ja sitten pyörimään ympäri kaupunkia asioita hoitamassa, sateessa ilman takkia tahi sateenvarjoa. Mitä sitä turhaan katsomaan ikkunasta ulos ennenkuin lähtee liikkeelle..? Mutta sain vietyä rakkaat saapikkaani suutarille. Saattekin pian yliannostuksen virheää angoraneuletta ja vihreitä saapikkaita...



[Kuva: Anna Champel, Creative Commons Attribution-Noncommercial-ShareAlike 2.0 Generic -lisenssillä]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Emme Tapaa niellä kommentoijia purematta.